Första dagen på Vovvens lekis!

Tja!

Idag var jag på nya praktiken, eller nya och nya jag har ju varit där förut.
Men iaf så kändes det toppen att komma dit igen!! :)
Att träffa Therese och Helena igen, och hundarna, dessa underbara hundar!
De kände igen mej :D
Lilla Doris tyckte det var askul att jag kom, hon typ bet sönder mina händer :P

Guud jag är helt slut nu.
Har gått så himla mycket idag.
15-20 min på morgonen till praktiken.
60 min ca första promenaden.
30 min ca vid lunch.
30 min på eftermiddagen.
50-60 min handla och gick hem.
60 min ca promenad med AxA.
Jag är inte van att gå så mycket riktigt :P
Och såhär kommer det se ut de närmsta 3 veckorna.


Igår var jag också helt slut.
Åkte från pappa vid 3 var framme i Jakan vid 5. 
Det regna och jag bara kände hur jag inte ville komma hit.
Massa folk överallt. Uscha. 
Tycker inte om folk :P 

Småbråkat med mormor har jag gjort enda sen jag kom. 
Jag har aldrig behövt eller liksom småbråkat med någon så mycket som med mormor, så jag mår verkligen skitdåligt över att vara här.
Mormor kan tydligen inte svenska, så hon hör inte vad jag säger. :@
Mamma säger varje gång vi pratar om na, att ja tänk att jag växt upp med henne, och nu förstår du varför jag alltid är tyst när jag är med henne.
Usch det är inte lätt när det är svårt!
Men jag ska klara det, hon får väll tycka att jag är en "uppkäftig" tonåring om hon vill, men det är hon isåfall ensam om.


Neh gud nu måste jag snart sova.
Men måste ut med Axen först.
Både mamma och pappa tycker att jag sa fråga de på hunddagiset om jag får ta med mej AxA dit, men jag vågar ju inte.
Får försöka samla mod till det.

Hare så bra.
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0