härlig helg.

tjofräsarn.

jaha helgen har spenseras hos faster Lotta, kusin Ina och Uffe.
Fredagen var väll direkt inget speciellt.
Tias kom över och åt middag med oss, vi kolla på så ska det låta och slutet på Let's dance.
Vilken skit att Morgan åkte ut BTW.

Lördagen började med en kanonfrulle!! Fy fasen vad gott det var.
Lotta och jag gick en lååångpromenad med doggsen. Vi prata jättemycket och det kändes jättebra, spec med tanke på hur jag mår för tillfället liksom.
Sen åkte vi och lämna Inas dator hos en vän till henne, Jeppe.
Ina åkte till en annan kompis på kvällen. Så jag var själv med Lotta och Uffe.
Vi åt god middag, kolla på Robinson 2009.
Sen efter det så spelade vi Buzz(musik), Buzz jr.(jungle party) och sjöng massa singstar :)
Jättekul kväll!
Kom i säng vid halv 3.

Söndagen började också med en suverän frulle.
Vi rullade iväg till Jeppe och hämtade datan.
sen drog vi vidare till Jakan på PC city, Elgiganten och IKEA.
Sen till Bålsta och handla mat.
När vi kom hem vid typ 6-halv 7 så drog jag och Lotta till Biskops Arnö och släppte hundarna.
Käka thai-mat gjorde vi också.
Gott fast jag tycker inte om stark mat.
Vi kolla på Wipeout och BEck sen vart det sängen.

Måndagen började med en härlig dusch.
Frulle härnäst, fast det var verkligen ingen frukostdag för mej :(
Sen drog jag och Lotta mot Jakan, hon släppte av mej vid "jobbet".
Var en helt vanlig dag i stort sett.
Mormor och jag gick till Ikea och lite andra affärer.

jaha idag då.
Pappa hade fixat tid till mej idag hos farbror doktorn.
Kändes lite onödigt att gå dit.
Först betalar jag 140 spänn för att få komma dit.
Sen är jag inne hos doktorn i typ 30 sekunder och han känner inte ens på knölen och säger vad det är för något.
Kunde hn inte sagt det i telefonen då!?  om han liksom inte ens känner på den.
Om doktorer gör såhär så är det ju inte så konstigt att doktorer missar en massa, så att folk dör.
Fan ta er lite tid för fan!
Ah men enligt honom så var det ingen fara med mej iaf.
Jag har varit skitirriterad på mormor idag också :@
Saknar min faster.
Resten av dagen har väll varit som vanligt.



Tycker synd om min broor!
Det löser sig Freddan :)


Oooh btw så har jag idag sett en person som jag inte sett sen jag slutade 7:an och han 9:an.
Jag var så kär i honom.
Såg han en gång igår och 2 gånger idag.
Helt sjukt att se någon 3 gånger på ett dygn när man inte sett personen på typ 4-5 år.


|*-*| Moa <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0