Härliga Härjedalen :)

Nu sitter jag här i Ljungdalen. 
Krupit upp på en stol vid elementet för att få upp värmen. 

Det har varit en hemskt natt inatt. 
Mina marsvin är typ brunstiga, så de har sprungit runt och jagat varandra och kurrat och haft sig plus att Lisa ville ut ur mitt  rum redan klockan fyra inatt.. så henne har man haft gnällandes heeela natten. Skit hund :P
menmen jag hrr hålt mej vaken hela dagen idag iaf. Hittills.
Vid 10 lämnade vi Ramsjö.
Bilresan gick bra.
Vi åkte igenom Handsjöbyn.. alltså Handlake village - Takida.. coolt vah? hahah eller inte.

Vid halv 2-2 var vi framme.
Plocka in alla grejjer och hämta vatten sen har vi bara suttit här vid bordet och tagit det lite lugnt och väntat på att värmen ska gå upp.
När jag skulle fixa en macka så visades det att mamma glömt tagit med smör, attans!! Så imorgon förmiddag drar vi till byn och sen ska vi ut med skotran :)


Just nu fixar mamma tidig middag, är så jävla hungria.
Fläskfilé med potatis.. njaaaam. Hoppas vi har gelé här, annars dör jag! :P


Heheh neh jag skriver kanske mer sen.

Heeeeeeeeeejs.

Kommentarer
Postat av: carrons

hansjöbyn, de var fränt tycker jag iallafall! ;) haha

2009-03-01 @ 18:38:22
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0