Hatar detta.

Yo bro'

För tillfället suger mitt liv.

Har inte gråtit såhär mycket på flera månader, som jag gjort nu de senaste dagarna.

Började ny praktik i måndags, på flashdance.
Det sög så jävla hårt så jag var påväg att åka hem på en gång.

Ringde Arne och fråga hur jag skulle göra, han tycker tt jag ska hitta en ny praktik.
Han gav mej förslag på 5 olika hunddagis i sthlm. Jag har bara kontaktat ett utav dom.

Men helst vill jag vara kvar på vovvens.
Jag gick dit idag istället för flashdance.
Arne ville att jag skulle till flashdance, men jag vägrar och mamma säger också att jag inte ska tillbaka dit.
Så då gick jag till vovvens iaf ^^,

Älskar att vara där.
Jag mår bra av att vara där.
Jag känner mej så uppskattad där.
och efter allt som hänt på senaste, vad gäller lägenheten och kompisarna och de så är det skönt att komma bort.

Ursäkta att jag inte skriver så mycket, men jag har inte ork till det.
Jag mår inte någe bra alls.



Hare bra ni iaf.
Nu måste jag sova.
Ska ju till bästaste praktiken imorgon :)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va tråkigt att du mår så dåligt..:'( är det nånting jag kan göra för att du ska må bättre just tell me! Största kramen!!

2009-04-01 @ 08:12:24
Postat av: Hanna

lillskuttan då! =(

hoppas att det blir bättre snart, du är för bra för att må dåligt! =)

2009-04-02 @ 22:27:56
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0