hemresa tomorrow.

japp.


Som vanligt när vi planerar något roligt här uppe så sviker vädret oss.
Idag tänkte vi ta en långtur, alternativt dra upp till Öjön och grilla, åka snowboard och ha det allmänt mys.
Men imorse så Väckte mamma mej och sa att jag inte behöver sressa upp för att det blåste och snöa.
Bajs.
Vid 12 åkte vi ner till byn och handla.
Medans vi var där så dök solen upp :)
Vi åkte hem strax därefter och självklart ville inte solen följa med upp på dessa höjder idag.
Men vi beslöt oss för att dra ut en sväng iaf.
Fyy fan asså. Det blåste så in i helvete och "min" jävla skoter ville inte alls som jag ville.
Så jag satt och skrek och svor som aldrig förr(tur att ingen hörde mej), jag hade så ont i armarna plus kramp/sendrag i ena handen.
Jag var så arg. Så när mamma och Thordan sakta ner och mamma skulle kolla om det gick bra så visa jag tummen ner gånger hundra :P Så mamma och jag böt plats så jag fick åka med Thordan istället så fick hon köra hem panthern..

Väl hemma så gick mamma och Thordan in för att fika och jag satt kvar ute på skotran ett tag så AxA fick vara ute ett tag. Under tiden ringde jag mormor för att meddela att jag kommer till henne nu på söndag.
Få se hur mycket hon går mej på nerverna den här gången, sista praktiken då jag bodde hos henne var ett rent helvete i stort sett.



Nu sitter jag här och har så jävla ont i mina händer.
Kommer fan ha träningsvärk i händerna imorgon XD
Haha man känner sig så jävla macho när man säger det.




Uscha igårkväll så prata mamma med min bror Fredrik.
Han berätta för henne att han ska söka jobb på Irland.
Jag satt bredvid henne och förstod att han sa det för jag hade hört honom snacka om det förut.
Och jag smågrät men försökte dölja det.
Varför ska han flytta till Irland för!?
Världens bästa bror, och så ska han sticka.
Ursäkta om jag verkar elak nu men varför kunde det inte vara min andra bror för?
Han skiter ju i oss iaf så då kan ju lika gärna han sticka iväg.

Jag vill inte att du åker Fredrik.
Fast det är ju jättekul för din skull.
Fan vad egoistisk man är ibland.

Jah om du nu skulle få jobbet så vet du iaf att jag kommer sakna dej varje eviga dag!
Även fast vi inte träffas så ofta nu så känns du ändå så nära.
Vi pratar ju nästan varje dag på msn.
Och bara jag ser att du är inloggad så känns det bra, för då vet jag att du lever åtminstonde. :)
Älskar dej bäste bror. <3



Imorgon åker vi hem till Ramsjö igen.
Känns lite tråkigt eftersom vi inte avrit här så länge men ändå skönt att få komma hem igen :)
Sen så drar man vidare igen på lördag.
Jag och AxA (plus packning) åker hem till pappa för att sen på söndag åka vidare ner till mormor i sthlm.
Ångest har jag självklart.



Inatt drömde jag skitmycket.
Först så var det självklart om björnar!.
Drömmer alltid om björnar. Jag förstår inte varför!(?)
Jag är skiträdd för björnar, tänker jämt på björnar.
Jag brukar alltid skämta om att jag jag kommer dö i en björnattack.
Men seriöst, alltid när jag vistas utomhus, oftast själv. Så tänker jag alltid att det är björnar överallt, de kollar på mej inifrån skogen. Jag känner liksom björnblickar som värmer.
Om jag sitter själv i ett rum, i närheten av ett fönster och det är mörkt ute så tänker jag att det är en björn utanför fönstret och som kanske hoppar upp och krossar fönsterrutan och kanske grabbar tag i mej med labbarna och drar ut mej och sen dödar mej.
Men ändå så är en av mina största drömmar att få se en björn.
Asså det måste vara något fel på mej.
Jag är livrädd för skogen, klarar knappt att gå i en skog. Jag går typ aldrig själv i en skog!

ah men iaf sen i drömmen så är det en "bekant" som går runt och mördar alla jag känner typ. Alla mina kompisar.
Så jag och en annan kompis typ försöker stoppa honom.
Vi ringde polisen och tillslut fick dom tag på honom, tack vare mej och en kompis, vem kommer jag inte ihåg.
Ah det var en sjuk natt jag har haft.


Åh jävlar vad långt inlägg det här blev
Men så blir det ibland när man väll kommer igång at skriva :P

Är det någon som orkade läsa hela?

Hare bäst heeejs.


Slänger in en bild på min bror Fredrik =)

Kommentarer
Postat av: carro

dåreeee!;) hur orkar du skriva så jääla långt? haha, då hinner man ju glömma bort vad de var man skulle skriva i kommentaren!:P fast ja, jag läste hela!:)

2009-03-05 @ 11:19:19
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0