Hjälp mej hitta praktikplats.

hej du!

Åh fan ja har bara känt sån jävla ångest över att åka ner till sthlm i 7 veckor. Jag vill inte vara borta så länge.
Krångel med boende, jag vill ju ha AxA med mej men det är typ bara hos min mormor jag kan ha med mej henne utan problem, men jag vill helst inte bo hos mormor. =/
Så jag funderar på att byta min sista praktik på fyra veckor, till något annat.
Helst vill jag kunna bo hemma men det kan jag väll bara glömma gissar jag på.
Kanske ska med Frida till Eskilstuna om platsen finns kvar, men då är problemet att jag nog inte kommer få så bra betyg där.
Jag vill helst ha MVG men det kommer jag knappast få om jag är på en djurpark.
Så jag vet inte, men skulle vara kul att vara där med Frida :)
Mamma tycker jag ska praktisera på Kybacka gård(Älgpark, conovers flatcoated uppfödning) hos våra uppfödare men jag vill helst inte det eftersom det ligger lite offside. Jag vill helst kunna välja själv vad jag ska göra och jag vet inte om jag orkar med 3-4 veckor till på ett liknande ställe som jag var nu innan lovet.



Ah idag har varit en bra dag, har kört massa skoter och haft det härligt i solen.
Jag har spelat massa idioten och helt otroligt, den har gått ut 4 gånger för mej idag och inom en kort tidsram. Yeaah!

Det gick förbi ett par här med sin Siberian Husky tik Nova, så mamma gick ut för att prata med dom och höra om deras hund, hur hon är och så eftersom vi har våra ute själva ibland så vill vi gärna veta om hunden är snäll eller inte.
Nova är den finaste Huskyn jag någonsin sett! Hon är så jävla fin så jag stod ju och dregla nästan :P
Heheh Jag släppte ut Tessi så hon fick hälsa lite, Tessi var så jävla feg. Tessi har ju knappt träffat några hundar i sitt liv. En stor nackdel med att man bor som man gör.
Men de lekte lite grann iaf.
Nova var så jäkla rolig när hon skulle få Tessi å leka. Hon krafsa och skällde och hade sig. Hahah ah det var kul.


Fan imorgon är typ sista dagen här =/ inge kul.
Det betyder att mitt lov strax är slut och helvetet börjar igen.
Nämligen att packa, sen resa krångligt med en massa packning plus en hund.
HATAR DET!
Jag har en sån jävla ångest, just därför vill jag ju också skippa en av praktikerna där nere så att det bara blir den ena.
För på den jag ska nu efter lovet är ju den jag var på i tvåan och jag vill inte missa att vara hos dom. Längtar som fan asså.


Neh usch nu ska jag nog ta och kolla på en film.. igen. Blir film varje kväll :D  härligt.

Imorgon ska vi på morgonen åka ner till byn en snabbis och handla.
Sen ska vi ta en långtur med skotrarna.
Kanske ska upp till Helags, vilket är en resväg på 2 mil tur och retur, snacka om att jag kommer få ont armarna i såfall, eller så skulle vi ta med oss en stubbe och sätta oss någonstans å grilla korv och ha det mys.
Men allt beror ju på vad det är för väder, kanske är storm liksom. Då kan vi ju fan inte göra nånting.

Hare bäst så hörs vi.
heejs

Kommentarer
Postat av: Frida

äähh, man kan inte få bästa betyg jämt:P snacka kul vi skulle ha det:D

2009-03-04 @ 10:14:50
Postat av: carrons

jaa, tänk om du skulle vara på eskilstuna, då kan du hänga på när vi drar till Elmia också, jag ska ju hämta upp frida där!;)

2009-03-04 @ 10:40:53
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0