min kropp faller ihop.

fräsare asså.

Jag känner mej helt förstörd.
Min kropp är så jävla slut, den vill bara somna.

Jag har gått två extra promenader idag, varav den ena var på 1 timme och den andra en halvtimme.
Så jag har inte orkat gå och handla idag... och inte har jag orkat fixa mat.
Jag är så slut så jag orkar inte skriva blogg.
Även fast jag lätt skulle kunna få ner ganska mycket ext om jag bara var lite piggare.

Positivt:
Att jag få vara på Vovvens, absolut bäst.
Att jag fick MVG på klockarbols kennel.
Att jag har AxA vid min sida.
Att jag har tv på rummet, äntligen får jag välja vad jag ska kolla på.


Negativt:
Att mormor är som hon är. Vi hade en diskution igår om Fredrik steen. Hon tyckte att jag gjort personangrepp. :@
Att mormor inte rastar min hund! Fan jag bor ju hos henne BARA för att hon är den enda som kan ta hand om henne på dagarna och så gör hon inte det!! :@
Att det är stopp i mormors avlopp så jag inte kan duscha.
Att det är så stökigt här.
Att inte mobilen jag vill ha fanns på brorsans jobb.
Att jag inte är i ljusdal, nu när Carro och Frida är där.
Att jag inte är hemma i MITT rum, med MINA saker.

Ah neh nu orkar jag inte längre.
Ses och höres.

|*-*| Mooa

Kommentarer
Postat av: carrons

tråkigt de lät de där med mormor, men hoppas allt ordnar sig! och vi blev bara i ljusdal en natt, så du missade inte så mycket... ;)

2009-03-12 @ 18:56:33
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0