My life is crap right now.

Hejsan svejsan.

Sorry att inte uppdateringen är den bästa, men det beror främst på att jag inte mår någe bra.

Fysiskt sätt så mår jag väll inte så jätte dåligt, huvudvärk som vanligt, småsnorig och trött.

Psykiskt sätt så mår jag piss. Orkar inte med att fara runt så som jag gör.
Att hålla på att rätta mej efter andra och inte få bestämma själv.

Så eftersom jag inte mår så bra just nu och liksom inte har sån lust att prata om det så blir det helt enkelt inte att jag orkar sätta mej vid datan och skriva blogg.


men iaf.

Idag har jag varit själv med pappa och Sanna och det har varit jätteskönt.
Nina har varit på Buddy Holly(Brolle) idag med sina systrar.

Ikväll har det varit Melodifestivalen som nog ingen har missat.
Asså är det bara jag och pappa som älskar Carolines låt??
Vi tycker den är asbra medans alla andra ratar den totalt.
Men jag tyckte att de flesta bidrag var bra.
Helst ville jag att Måns skulle gå vidare men ajja bättre att operabruden gick vidare än typ Agnes, Molly och greklåten.




BTW så tycker jag att en viss person kan ta sig i arslet!
Jag vill nog inte ha någonting med dej att göra.

Ett tips till dej är att bara säga saker du menar och inte ljuga!
Du snackar bara en massa skit tycker jag.
Och om du menar vad du säger så visa det då.

Är så jävla trött på typer som dej.
Tack å hej för din del.
Ashole!



Så ifall jag inte uppdaterar mej så ofta så beror det på att jag inte mår så bra.

Puss heej.

|*.*| Moa

Kommentarer
Postat av: Frida

fan, jag hade nånting bra och skriva men jag har glömt bort det:P



Vi kan bilda klubb Moa, jag mår också psykiskt dåligt..:S

Saknar dig så in i norden!!!

2009-03-15 @ 01:40:14
Postat av: carroo

carolines låt suger ju getpung! du är knäpp du! haha :D



vi får se till att ses allihopa någon dag, och bara slappa, så kanske man får lite ro i själen;)

2009-03-16 @ 11:46:55
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0