ny mobil.

Hej jag vill börja med att säga förlåt för gårdagens inlägg :P
Det blev jävligt långt.
Ska fan försöka bättre mej asså.

Nu haf jag nyss suttit och kollat efter en ny mobil, jag har har hittat en som känns mest spännande.
En sonyericsson ofc!
Finns inge bättre mobilmärke!

Idag reste man hem från Ljungdalen, så nu är man i Ramsjö tills på lördag :)
På vägen hem såg jag 3 älgar :) Så jävla fina djur!


Min mamma har mått dåligt sen vi kom hem så hon har legat i sängen hela kvällen, menmen så är det att ha en sjuk mamma.  Jag är väldigt van.
Fast något som är väldigt positivt är att hon mår bättre nu för tiden än när vi bodde nere i Sthlm. :)


Nu ska jag gå och lägga mej.
Idag har jag fixat en ny hotmail, tröttna på min andra.
Den var så jobbig att skriva.

Jag är så avundsjuk på Frida och Carro som är på Volbeat idag!!! :(


Nu måste jag sova, hare bäst.

/Moa

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi lyssnade åt dig också:) tusan att du inte följde me.. saknar diig!!

2009-03-06 @ 09:32:35
Postat av: carrons

KÖP INTE EN W302!!!!!!! hahahha:P ja, jääligt synd att du inte var med, men du.. de blir fler gånger kan ja lova!!! :P

2009-03-06 @ 12:04:01
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0