Raise your Voice

Howdy Partner!


Ah fan drog ju till pappa idag, fast jag har knappt träffat honom på hela dagen :(
och så ska han ju självklart jobba imorgon.

Jag, Nath och Sanna har haft en bra kväll. Spelat kort, ätit godis och kollat på film.
Vi kolla på en av Sannas filmer som heter Raise your voice med Hillary Duff.
Hhah snacka om typisk tonårsfilm. Alla är jue likadana vah fan!
Varken jag eller Nath hade sett den innan men ändå lista vi båda ut vad som skulle hända och när.
Hahha men det var kul ändå.


Ah ganska lyckad dag.
Och imorgon så drar jag ju vidare till Sthlm.
Det är så jobbigt att välja tid att åka när det liksom går hela tiden. 
Då är det liksom bättre där hemma, man har liksom inte så mycket till val. 
Nu blir det jue liksom att upptåget typ går varje halvtimme(tror jag)  och sen pendeltågen går jue liksom hela tiden typ en kvart emellan.
Jag fattar inte varför sthlm-are blir så jävla sura när de missar tåget eller något för det kommer jue en till om liksom en kvart typ, men tänk då dom som bor lite mera utåt i landet och inte så centralt. Då man kanske får vänta nån/några timmar på nästa, eller om det ens går en buss eller ett till tåg den dagen.


Neh nu måst jag fan sova.
Imorgon ska vi också hem till grannen Maggan och hälsa på hennes valpisar på 5 veckor eller något sånt.
Kulkul.


GOOOOOD NATT!

/Mooa

Kommentarer
Postat av: carrons

jaaa, bortskämda sthlm:are! :P

2009-03-08 @ 23:02:12
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0