rinner längst mina kinder.

fräsan.

ligger här i sängen och lyssnar på Caroline af Ugglas - Snälla Snälla.
Så jävla bra låt. Jag ryser jue.
Hahah hur många har jag emot mej?

Idag gick man upp klockan 4. Åkte med pappa på morgonen.
Även fast jag gick upp så tidigt så har dagen gått så jävla fort.
Jag har haft en bra dag. Men ändå så har den varit så jävla dåligt.

Positivt:
- Åka med pappa själv och prata lite allmänt skit.
- Vovvens.
- AxA
-Tränat jakt med Axen, var nån månad sen. och det gick alldeles toppen!!
- Att jag fått gråta ut lite mer än i helgen.

Negativt:
- Att inte få vara i min trygghet.
- All denna skit.
- Att jag sträckt mej i knävecket!
- Att AxA var nära att bryta båda frambenen !!!
- Att behöva fara och flyga såhär som jag gör.
- trööött.
- Huvudvärk.
- Att jag alldeles precis gjorde något dumt. Hoppas det inte händer något med min dator nu!!


hejjs

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där negativa låter inge bra du..:/ men jag hoppas du mår bra och att vi snart ska ses igen:)

2009-03-17 @ 07:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0