rubrikbrist.

Kollade nyss på en annan film, som heter Down with Love.. och det är fan den dåligaste film jag någonsin sett!
Och jag är en sån person som inte kan säga att filmer är dåliga, men den här var riktigt kass faktiskt!
Ville bara säga det.


Heheh idag kom jag å tänka på hur rolig min låtsaspappa är.
Min Pappa och en av mina bröder är liksom de roligaste personer jag vet.
Thordan ligger inte så långt efter asså.
I'm lucky ^^ Sen så kan det ju bero på att jag garvar åt vad som helst också :P

Thordan: Fan vi sprang ju runt som förgiftade ekorrar sist.
(När mamma och han diskuterade vad de gjorde här i Ljungdalen sist, allt är typ borta, eller inte på sin plats.)

Nu snart ska jag väll gå och lägga mej och antingen kolla på Mannen som talar med hundar eller kolla på en till film.
Men nu ska jag vara lite social först ^^

Hej och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0