so fucking tired of all this shit!

Idag har jag haft så jävl kul på praktiken.
Skrattat hur mycket som helst!!

Sen kommer man hem och får reda på att AxA inte varit ute på ÅTTA timmar!!!!!!!!
Hon var så nödig när vi gick ut så hon höll sig inte ens till gräsmattan utan hon satte sig å kissa direkt på asfalten.
Min hund ska fan inte behöva vara så kissnödig så att hon inte orkar hålla sig till gräsmattan.
Jag blir galen!
Jävla tant.

Sen ringde också faster Lotta om att jag ska till henne i helgen så vi bestämde tider och så.
 När jag berätta det för mormor så blev hon typ besviken och småsur.
För jag ska rasta Pia efter praktiken då och ge henne mat men då var jue tydligen inte tiden någe bra.
Så jag gick in på mitt rum och var påväg att skrika allt jag kan men jag gjorde det inte. Börja stortjuta istället, för andra gången idag. Allt pågrund av kärringen själv.
Så  imorgon ska jag ringa faster och fråga hur vi ska göra.


Å vah fan!
Pappa ringde nyss och sa att han sett ett till LODJUR idag!
Fyfan, asså typ på en månad har han sett 2 lodjur.
Hur sjukt är inte det då?!
Sicken lyckans ost han är!
Hade hoppats på att det var jag som satt i bilen istället för Nath.



Neh  nu ska jag kolla på roomservice och grey's anatomy, medans jag äter glassbåtar.
Sen blir det ut med paxen och sen snaaaaaark-time(fast jag snarkar ju inte(?) :/ ajja)


|*-*|  Moa <

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan vilken tant..:( (ursäkta) stackars Axa... ge henne en puss från mig! kraaam

2009-03-25 @ 20:34:42
Postat av: c a r r o

Skratta bör man annars dör man!! :')

2009-03-26 @ 14:43:40
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0