träningsvärk imorgon? - antagligen.

Tjooho.

Igår kväll mös ag i en fåtölj och kolla på en film jag nyss köpt som jag inte sett innan, nämligen What happens in Vegas.
Den var ganska bra faktikt :) Jag garva x-antal gånger :P
Sen när jag skulle sova så kolla jag på 2 avsnitt av Mannen som talar med hundar.
 
Vakna i förhoppning om att det skulle vara finfint väder, men det var det inte.
Molnigt, småblåst och lite snöfall.
Vid ett drog vi ner till byn för att handla.
Vi åkte också till Kennet där Thordan skulle köpa några skoterbriller.
Han har uthyrning, verkstad och säljning av Yamaha. 
Vi kolla på några begagnade skotrar, det fanns en skoter där som är en sån liknande som jag vill ha, och jag sa det till mamma att det var en sån jag vill ha. Hon sa det till Thordan och han fråga i sin tur lite om den, hur mycket den kosta och jadijada. 
Den kosta 30 000 kr, vilket r ganska billigt.
Mamma tycker att vi ska köpa den och Thordan var väll inte allt för skeptisk. 
Så håll tummarna för att vi köper den!!!! :)

När vi kom hem så tog vi oss lite lunch. 

Sen drog jag och Thordan ut med skotrarna. 
Hehhe det gick bättre för mej än för honom :P  Han höll på att välta typ 2 gånger och jag inte nån :D
Det var suveränt kul, men jag får så jävla ont i armarna eftersom "min" skoter är så jävla trögstyrd. 

Nu sitter jag här och ska väll snart kolla på film, men funderar på att gå på promenad med AxA innan det blir mörkt. 
Hon kan behöva röra på sig lite :P 


Ah vi ses och höres! 
Kraaaams.

 


Kommentarer
Postat av: carrons

shit va kul, hoppas ni köper den!:)

2009-03-02 @ 17:07:50
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0