Vad fan har flugit i katten?

fräsarn.

Fick typ nyss reda på att det är några av mina vänner som varit elaka.
Det är nog inga direkt som inte snackar skit bakom någons rygg, även sina vänner.
Men det är inte kul att få reda på vad sina kompisar säger om en själv!

Att snacka skit med någon om en annan persons blogg är skit.
Man kan fan inte komma med en massa kommentarer om hur en annan person känner!
Om man själv känner att man mår psykiskt dåligt, så gör man ju det om man jämför med hur man mådde innan.
Man behöver ju inte jämföra denna person då med en som är jätte deprimerad!
I sin blogg så skriver man hur man själv känner och då ska ingen annan komma med kommentarer om det.


Ah iaf så är det ju ett tag sen jag skrev.
På grund av att jag mått dåligt och för att jag har haft virus på datan -.-
men viruset är fixat nu iaf :D

Jag orkar inte riktigt skriva.. igeen. Sorry but I am out of focus right now.
Gör en Neg & Pos-lista istället.

Positivt:
- Är fortfarande på världens bästa prakik. Älskar det <3
-  Att det äntligen inte är lika hemskt att bo hos mormor längre.
- Att jag drar till Faster Lotta imorgon :D
- Att AxA ska till dagis igen imorgon ^^
- Att godis, glassbåtar och mjölk existerar.
- Att min data överlevde viruset.

Negativt:
- Att en utav mormors katter blivit galen!!
- Att jag är sur på 2 utav mina närmaste kompisar utan att kunna göra något åt saken typ.
-  Att det bara är en vecka kvar på vovvens.
-  Min knöl på halsen.
- Att jag frysit typ hela dagen.
- Att det typ fortfarande är stopp i mormors avlopp.
- Skithantverkare som gör dåliga jobb.
- Gammelsjukan.




KATTFAN!
Usch asså mormor och jag kom nyss in från kvällspromenaden.
En av mormors katter Undine har varit helkonstig hela dagen.
Morrar och fräser.
Och för de som inte vet så är jag skitskraj för katter. Så det är ingen höjdare för mej.
Mormor har typ 8 katter eller nå sånt.
Men iaf Undine. Hon har fräst och morrat på AxA och då blir inte jag glad.
Sen idag så har hon flugit på nån katt så mormor blev tvungen att ta till en mopp för att sära på dom.
Sen nu innan vi gick ut så sprang hon till hallen och ställde sig bredvid AxA och fräste på na och då blev jag skit arg och sa till na att hon inte skulle gå till AxA om hon ändå är sur på na.
Mormor skulle sen jaga bort na och då började hon även att fräsa och morra på henne.
Men sen gick vi ut.
När vi kom in igen så började hon genaast fräsa och hålla på
Sen så var hon på Pia(mormors hund) och fräste på henne.
Mormor blev arg och jaga bort na.
Pia gick sen in på muggen och snoka och då ställer sig Undine utan för muggen och börjar liksom tjut in mot muggen.
Pia kommer sen ut och då flyger Undine på henne!
Värsta slagsmålet.
Stackars Pia!!!!! Mormor börja typ gråta och undrar vad fasiken det har flugit i hennes katt.
Jah usch så jag vågar ju integå ut från mitt rum nu.
Fan om hon skulle flyga på mej. Då vette fan vad jag skulle göra.
LIVRÄDD!!!



Neh nu ska jag packa litegrann.
Sen ska jag sussa.

Drar till faster imorgon, orkar nog inte ta med mej datan, så bloggen blir nog inte uppdaterad i helgen.
Just so you now.

Hugs and kisses. <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va läskigt att ha en galen katt i huset..:S

2009-03-20 @ 07:51:46
Postat av: c a r r o

hahahah, hahaha, hahhaa, kan inte sluta skratta!!!:D trodde det stod morrar och fiiiser! hahahahah ! (dagishumor, jag vet)

2009-03-20 @ 14:39:14
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: c a r r o

sv: haha ja, fast ja vet inte om den hette "the hamster" utan de var något jag tyckte passa in, kanske hade ditt brorsas band i bakhuvudet!;)



ne, de var lite som hände i helgen bara, men de var kanske bra att de gjorde de och de är lugnt nu.. typ! ;) haha

2009-03-24 @ 08:50:29
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0