I need a Break

heello.

Jag har inte skrivit någon blogg på länge eftersom hela min värld är upp och ned för tillfället.

Mina dagar har sett ut på följande sätt.
Går upp halv 5(!) och bussen går från Ramsjö halv 6 .. sen får jag sitta i kylan i ljusdal i ca 1 timme och 45 minuter (!!)
Sen går man i skolan på typ en lektion om dagen och sen får man sitta och vänta i typ nån timme tills halv 5 bussen går hem.
Då kommer jag hem halv 6 och när jag kommer hem så måste jag plugga men oftast är jag så jävla fucking trött så jag inte orkar öppna min hjärna överhuvudtaget!
Och nu igår och idag har jag bara suttit och pluggat det här jävla projektet. Fan att man skulle jobba 100 timmar med skiten jag har typ jobbat 12 timmar med det och det ska vara klart på måndag(!) så det kommer ju gå i skitan.
Sen nästa vecka så kommer det också bara bli en jävla massa pluggande eftersom allt ska vara klart på fredag.
Sen efter den där jävla fredagen så kommer jag äntligen få tillbaka mitt liv förhoppningsvis!!!!!

Jag tycker synd om min hund och mina marsvin som inte får någon tid alls från mig. Fn min hunds klor behövdes fan klippas för en vecka sen men jag har varken haft tid eller ork till att göra det.

Och på toppen av isberget så har min låtsaspappa fått cancer och ligger för tillfället på KS nere i Solna.
Han blev opererad i onsdags och vi hoppas att allt kommer att gå bra.
HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÅTSASPAPPA!
Det känns lite jobbigt att 2 av mina 4 föräldrar har fått cancer inom loppet av 2 år(!)
Det känns jävligt orättvisst.


Jag har en sån jävla otursperiod i mitt liv just nu så jag vet verkligen inte hur och när den kommer sluta.
Allt blir fel, allt allt allt allt allt!!!!!


Sen som om inte det skulle vara nog så blir jag ju självklart förföljd av spindlar! Typ varje dag har jag haft en spindel på mej, eller bredvid mej eller någonstans i närheten av mej!  :@




Sen också P.G.A av detta jävla pluggande så kommer jag missa ett  kalas i helgen som jag verkligen ville gå på!!!!!!!!!


Så som ni kanske märker så är jag inte så glad över saker och ting för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0