Simon and Garfunkel.. Underbart!

Sitter här och lägger in en Simon & Garfunkel skiva på datan.
Så jävla bra.
Tack till faster och kusse som presenterade dom för mej på sitt speciella sett.
Vi sitter hemma hos min faster, på golvet i vardagsrummet, de sätter i en dvd från en konsert med S&G och höjer volymen, samtidigt som de berättar om dom, vad det var för människor, berättar hur stora dom är och liksom bara får en så himla intresserad.
Så nu älskar jag dom!
Simon & Garfunkel, bäst!


Idag ringde min käre vän Frida mej och var helt förstörd.
Hon var så ledsen.
Men det var ju inte det jag menade med det jag skrev i förra inlägget.
Jag är ju inte arg på er, jag är inte sur, jag hatar inte er.
Jag älskar er jättemkt!
Min undermening med förra inlägget var att jag också vill ha en vän som föredrar mej, väljer mej framför någon annan.
Visst att själva situationen gjorde mej ledsen för tillfället.
Men jag vet ju att ni inte liksom gjorde det för att vara elaka ^^

ojhoppsan nu kommer ett tåg.

" are you going to scarborough fair..." <3
" Sound of Silence..."  <3

Usch så mycket att göra på sådan kort tid. Hur ska det gå?
You might wonder.


emh njje nu får jag se till att få tummen ur arslet och sätta igång!


Hare bäst!

(Fåntrattar) ^^
Moooa och friiiidow

Kommentarer
Postat av: Frida

älskar dig med gumman!!<3:D

2009-05-05 @ 11:25:44
Postat av: c a r r o

fan va ni är så otroligt snygga! jag blir ju helt till mig i trasorna!:'D

2009-05-05 @ 17:11:39
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg du e sis :)

2009-05-08 @ 18:45:07
Postat av: c a r r o

sv: jaaa, äntligen!;D woho!

2009-05-08 @ 23:15:36
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0