Vad har jag gjort för att förtjäna detta!?

Jag är trött på denna värld. Jag är trött på min jävla otur. Jag är trött på all stress. Jag är trött på allt pluggande.

Igår var jag så stressad att jag knappt kunde andas, jag hade ett sånt obehagligt tryck över bröstkorgen att jag höll på att få panik.



Jag förstår inte varför jag ska ha denna otur hela tiden.
Jag har inte haft något floow i mitt skrivande idag, har knappt pluggat någonting, vilket gör att jag blir ännu mer stressad!
Erik åker ut! Varför?
Jag ramlade av min stol för nån minut sen och rispa upp armen!
OTUR!!!!

Mamma och jag var å kolla efter klänning i Ljusdal idag till den där jävla studenten. Vart fan kommer det ifrån att man måste ha vita kläder??? Jag hitta ingen vit klänning, utan det fick bli en svart. Fast jag har någon vit top under.
Jag hatar att ha vita kläder, det är så inte jag alltså!


AAAAARGH VAD ARG JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Jag vill bara gråta.
Det kommer jag alldeles säkerligen göra också. Antingen ikväll eller imorgon.


Imorgon bitti drar mamma ner till Sthlm för att hämta Thordan.
Så jag blir själv här imorgon.
Det kan vara till jäääävligt stor nackdel då jag alldeles säkert inte kommer vilja sitta inne på mitt rum och plugga hela dagen!

bläääh.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0