20100411

Idag har det varit så otroligt underbart väder!
Har knappt varit inomhus alls idag.

Vår STORA tall som hotade med att falla över Gammelgården blev fälld imorse. Så typ hela dagen har kretsat runt den.
Solan och Nisse var förbi och fika ute i solen.

Jag har dessutom varit ute själv med bilen idag. Första gången :)
Det gick bara fint.

Pentti och Erkki var här och åt middag hos oss som tack för att Pentti hjälp oss med tallen på morgonen.

Nu på kvällskvisten så ringde Frida mej och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Skickade massa bilder till varandra. 1 timme och 45 minuter senare så avslutade vi samtalet... och nu sitter jag här. :)


Ska nu sova. Hoppas på lika fint väder imorgon.
Måste fan fixa kort till körkortet också. Kanske fixar det på tisdag då mamma ska ner och besikta bilen, om inte Thordan åker med och jag blir hundvakt. Vi får se helt enkelt.


Hare gött.

Kommentarer
Postat av: Anna

De börjar ju falla isär lite, men de har hållt väldigt bra ändå tycker jag. De har typ torkat lite i gummit, som spruckit på några ställen, å så har mönstret blivit lite nött å hälen lite sådär nedskavd :) Jag köpte dem ju i åttan eller nian, å de är ju några år nu, så det är väl ändå bra ;) Men har man många skor att växla mellan - som jag har eftersom jag aldrig växer ur dem - så håller dem ju längre :)

Dina svarta? :)



Ok, ska du jobba som säljare då? Låg det i Uppsala? Innerstaden då eller?



Haha, kanske det ;)Har hon många nuförtiden?

Ja det hoppas jag med ^^ Så får jag gosa med katterna hela dagen (de som vill & går att gosa med vill säga...) Har du sett min "lilla" kattbebis då? :P

2010-04-12 @ 15:25:55
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0