20100412

Lika fint väder idag. Härligt!
Våren är favorit årstiden och jag ser inte fram emot sommarn!

Idag har vi fipplat lite med ved och elda upp en massa ris. 
Satt ute och läste en stund också, sköönt.

Det har nog inte hänt så mycket idag om jag tänker efter.
Eller jag har pratat ganska mycket i telefon idag. Arbetsförmedlingen, Sanna och pappa(2x).
Mailat Arbetsförmedlingen och praktiken har jag gjort också.

Mamma och jag har kollat efter en bil åt mej, utan direkt framgång. :/

Imorgon ska jag och mamma iväg till Ånge för att besikta bilen. Sen vet jag inte om det händer så mycket mer imorgon.

Se till att ha en skön natt allesammans. :)

Nightynight
Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Märkte det igår ^^



Jo, de ska ha lite karaktär, det är inga "finskor" i den bemärkelsen ;P



Ok, är int så haj på Uppsala fast Levi bor & pluggar där ^^



Oj, jo det var ju en del :)

Tack ^^ Tycker jag med :p Hur går det med vovvarna då? Hur många har ni nu?

2010-04-13 @ 16:58:11
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0