20100413

Tjollahopp.

Idag har mamma och jag vare i Ånge på besiktning och det gick bra.

Hans-Olof på Arbetsförmedlingen ringde mej och berättade att den 17:e maj ska jag börja min praktik :D kulkul!
Fast han skrämde mej rejält då han sa fel och sa att jag skulle börja nu den 17:e april. Jag fick lite panik då. haha
Så nu blir det att leta efter en gammal och billig bil så att man kan ta sig till praktiken på morgonen.

Har fixat god mat till mej och Thordan idag. Nathalies pastasås. NJAAM!

Nu blir det sängen, gud så skönt.

Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Det går bra :) Han har mkt att göra bara...Han ska ju bli jurist :/



Ok ^^ Det är bra när ens föräldrar vill ha djur ;)

Ok, vad vill du skaffa då?

2010-04-14 @ 13:01:47
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0