20100414

Nu är veckans bästa tv-kväll avslutad. Andra Avenyn och spelar in Grey's Anatomy och efter det Sex Rehab with Dr. Drew. Sjukt bra program alla 3. Så nu måste jag vänta en hel vecka till en minst lika bra tv-kväll. :(

Idag har jag varit duktig å tvättat. *stolt* haha..
Ska ju till pappa ihelgen och då tänkte jag lämna lite kläder där tills praktiken. Så slipper jag släpa ner det senare. Mamma ska på kurs i helgen i Örbyhus hos Gunilla och Bengt, på kennel Doubleuse. Bengt är Sveriges svar på Ceasar Millan. Coolt va? :P
Så när hon ändå ska ner dit så passar jag på att åka till pappa, slipper åtminstonde en resa kommunalt. :D

Åh jag vill att de ska sluta såga uppe i skogen snart så man kan ut och köra lite fyrhjuling. Saknar det som f*n, mer än jag brukar.

Imorgon ska jag och mamma ta en promenad till affären, skönt att få gå lite.
AxA har fan inte fått något motion på fleera dagar. Vad hemsk jag känner mej. Fast det har varit så fint väder så då har hundarna fått varit ute med oss på tomten hela dagarna och de blir minst lika trött av det.

Idag har jag haft mitt körkort i en vecka! Wiho! :D

Höres
Moa


Kommentarer
Postat av: Anna

Yeah! Känner mig bäst ;)



Nee jag skulle helst jobba istället, men för att jobba som det jag vill måste jag ju plugga...



Ok, en av de som jobbar på djursjukhuset i Skara hade en jättefin Weimaraner, men de är ju sjukt stora ^^ Hennes var ljus, de mer hundkunniga sa att det tydligen inte var lika vanligt...



Hmmm... Jag vet faktiskt inte. Jag tycker det är jättesvårt att välja någon som jag vill ha, jag gillar ju hundar å så generellt, men jag är ju helt klart en kattmänniska. Jag gillar inte riktigt doften av blöt hund eller dregel, så jag vet inte... Jag skulle nog välja en ras som liknade katter mer ^^ men då känner jag att jag ju lika gärna skulle kunna skaffa en katt till istället :P

Men jag tkr om Rottweiler, schäfer, retrieverar, labbe, Berner sennen, Sheltie, En del spetsar typ japansk spets, Sen så såg jag en jättefin hund på tassrelaxen i Skara som någon trodde var en Cumber spaniel... men jag kollade på bilder å den såg inte ut som de...



Så jag vet inte ^^ Det är nog lättare att säga vad jag inte skulle skaffa för hund, med tanke på sjukdomar, defekter etc

2010-04-15 @ 13:48:37
URL: http://pureclass.blogg.se/
Postat av: Anna

Ok, men jag tror Flashdance är bättre nu då de flyttat från den där tråkiga lagerlokalen i Veddesta till en finare byggnad i Barkarby med gräs och natur runt omkring.

Jo, Vovvens verkar bra, fast de stängde ju under sommaren, så de tog inte in några sommarjobbare alls, vilket var synd.

2010-04-27 @ 11:44:51
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0