Äntligen fint väder.

Idag är det finfint väder och nästan ingen trafik, perfekt dag att sitta ute och njuta av solen :)

Vi hade besök idag, utav Cilroy.. alla våra tikar löper så det var ju inte så konstigt att han rymde hit :P men mamma fånga in honom och sen kom Micha och hämta honom så det löste sig ju bra.

Min faster ringde mej idag och undrade hur det blir med praktiken i Enköping. Hon vill att jag hellre ska praktisera där för där är chansen för jobb bäst men mamma tycker jag ska praktisera på hundaffären och det vill jag också. Det låter roligare och mer intressant. Ska ringa pappa imorgon och se vad han tycker om saken :/

Kameran har fått komma fram idag, det var längesen jag använde den. Får se om jag orkar lägga upp nån bild senare :)

Nu ska jag skriva klart brevet till praktiken i Uppsala. Önska mej lycka till :P


Tack, Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0