Påsk?

fan asså vad händer?.. Det brukar alltid hända något kul på påsken.
Det brukar vara lov och vi brukar antingen ha gäster eller åka upp till Ljungdalen. Men inget av det händer i år. Så jävla tråkigt.

Jag har nog praktik fixat till sommarn på en hund- och kattaffär i Uppsala, fast jag skulle ju hellre velat ha JOBB!! men vem vet, jag kanske får ett där sen ;D Jag håller iaf på att skriva ett brev till dem så att de vet vem jag är, men hur svårt och jobbigt är det inte att skriva om sig själv då!? uscha.
Nu har jag börjat skriva det åtminstonde, i 2-3 dagar har jag bara suttit och funderat på hur jag ska börja :P

Fan dagarna går ju så sjukt snabbt. Har snart gått 1 år sen man slutade skolan och man har knappt varit i närheten av ett jobb. :/
Men skönt att det börjar bli ljusare nu, då kanske man får energi att göra mer saker och lägga ner lite mer tid på viktiga saker.

De senaste dagarna har jag kollat på filmer på datan, och bra har dom varit också :)
Remember me
- Sjuukt bra, fast jag har nog inte gråtit så mycket på länge.
The Hangover - Ganska kul, fast jag har sett roligare.
Valentine's day - Den var bra, fast den var inte så minnesvärd.
Boy A - Sjukt bra film! Fast jag förstod inte slutet riktigt.
Prinsen & jag - Favorit i repris. Jag tycker den är riktigt bra, tycker det är skönt ibland med sådana filmer som man inte behöver vara så engagerad i.
Prinsen & jag 2 - Den var ganska bra, fast dåligt att de bytt ut Julia Stiles :/ Ettan är lugnt bäst!
NEW MOON - också sjuukt bra, fast Twilight är nog bättre ändå :S
The  Bounty Hunter - Kollar på den just för tillfället så har inte sett hela. Men hittills är den bra och rolig.


Dagens låt: Train - Hey Soul Sister (Ruskigt bra låt)


Tack och hej, Mjååsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0