Skit.

Asså jag förstår inte vad problemet är. Hur svårt ska det vara att skriva ett brev egentligen!(?)
Har i stort sett inte kommit någon vart med det. fan..

Jag har inte gjort så mycket på min att-göra-lista idag men det är ju för att det varit så fint väder så man har ju inte velat sätta sig vid datan eller vara inne. 4 av 9 saker har jag gjort :/ inte så impressive direkt. Men det är så det brukar vara :P 

Just nu sitter jag här och lyssnar på Creedance Clearwater Revival och ska lägga in bilder på datan, fast egentligen så borde jag gå och lägga mej, börjar liksom vända på dygnet lite grann. 
När jag var liten så ville jag sova till minst 11 och nu mår jag jättedåligt om jag skulle sova längre en 10-halv 11. Det beror nog på att jag skaffa hund. :)
Hela dagen är ju förstörd om man går upp så sent! Jag går senast upp halv 10 men det är ju för att jag börjat gå och lägga mej så sent, annars går jag upp mellan 8-9 :D Jag vettefan varför jag började skriva om det här helt plötsligt :S aja lämna ämnet.

Neh nu går jag och borstar gaddarna så att det är gjort åtminstonde :)

God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0