20100409

Tjoo tjeenare

"Denna dagen ett liv" - Melker Melkersson
Hahha har ingen aning varför jag skrev det. Men man måste ju älska Saltkråken och Melker. Eller hur?

Idag idag idag har jag inte gjort så jättemycket. Kollat på tv som vanligt :P

Sen gick jag promenad med AxA, det slutade med att jag gick runt sjön. Vettefan hur långt det är, men runt 1 mil skulle jag gissa på :S 3 cd-skivor hann jag lyssna på iaf;
The Baseballs - Strike!
Nisse Hellberg - En modern man.
The Boppers - Unplugged
Bra musik asså! :D

Till middag skulle vi äta Abborre, mamma och jag bestämde att vi skulle röka dom (mumma liksom). Så vi gjorde det, men vi vet inte riktigt vad som gick fel, något med spånet var det iaf. Så det var bara och kasta fisken och fixa korv med bröd istället. Fisken smaka skit kan jag ju berätta!

Fan haft körkort i 2 dagar och har inte varit ute och farit än. Vad händer? Jag vet inte.
Jag har bara allmänt svårt att ta tummen ur arslet.
Men imorgon ska jag nog ut och köra lite.

Imorgon ska jag försöka ha en städdag, det behövs!
så jag tänker såhär, att jag går upp lite tidigare och försöker komma igång lite. Kollar på Everwood och sen städar för fullt. Jag vet ju redan nu att det inte kommer att ske, men fan jag ska försöka.

Btw, Har ni sett Everwood någon gång? Det är absolut en av de bästa tv-serier som finns!

Vi får väll se hur det går imorgon :P

God Natt
Moa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ska du praktisera? Ska det bli kul? Hur länge?



Här händer inte så mkt ;) Skara är som Norrland på händelseskalan ^^ Det går i alla fall bra att plugga och det blir allt mindre och mindre kvar innan praktiken på Stockholms katthem & sommarlovet, då jag förhoppningsvis ska sommarjobba på regiondjursjukhuset Albano :)

Längtar hem till Jakobsberg, familjen och ridningen just nu bara ^^



Tack, det tyckte jag med ^^ den var rätt ful innan liksom ;)



Hoppas du får allt du ville ha gjort idag gjort ;)



2010-04-10 @ 13:13:18
URL: http://pureclass.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu försöker jag igen :P den förra kommentaren verkade försvinna...



Vart ska du praktisera? Hur länge? Ser du framemot det?



Här händer inte så mkt ;) Skara är som Norrland på händelseskalan ^^ (som du lär märka på min blogg) Det går i alla fall bra att plugga och nu är det inte så långt kvar av det första året ^^ Så nu längtar jag till praktiken på Stockholms katthem, som är det sista den här terminen, och sommarlovet, då jag förhoppningsvis ska sommarjobba på Regiondjursjukhuset Albano :)

Fast just nu saknar jag Jakobsberg, familjen, Levi och att rida :/



Tack, det tycker jag med ^^ Den var inte så nice innan...

2010-04-10 @ 13:23:00
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0