20100502

Igår kollade jag på patrioten som gick på trean. guud så bra den var, fast jag grät så mycket att jag hade skitont i huvet sen när jag skulle sova. :P men bra var den!

På tisdag flyttar jag ner till pappa. Så imorgon blir det en massa packning.
Första gången jag kommer köra själv ner till pappa. Fan har inte ens kört själv nere i ljusdal. Fast jag har ju kört till Österby själv så det borde ju gå bra. Hoppas jag.
Då måste jag in till Ljusdal, har nämligen en massa ärenden där nere. Jag ska hämta ut mer medicin, hämta ut körkortet på prix och så ska jag till Dollars och shoppa lite. :D

Idag har jag planerat lite och kollat hur fasen jag ska få plats med allt i bilen. AxAs bur tar ju upp halva bilen känns det som :P

moojaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0