20100503

Jävla skitdag!

Jag är värsta meganervös inför imorgon, men det kommer antagligen gå bra.
Jag ska in te Ljusdal imöra men har inte riktigt bestämt mej än om jag ska köra in i Gävle eller inte. Jag vill ju väldigt gärna ha en stereo i bilen, men har inte riktigt råd.  Den jag hittat som jag vill ha kostar runt 700 spänn och så måste jag då köpa en sladd så jag kan ansluta ipoden också. men ah jag kanske åker in och köper en imorgon, vi får se helt enkelt.

Ahhhrgg jag måste packa men vill inte överhuvudtaget, igår ville jag packa men inte idag.
och så måste jag duscha och städa också. Hur fan ska jag hinna!?
Jag får väll fan sätta igång nu.


Kollade på "Good luck Chuck" igår. Den var ju riktigt rolig faktiskt. hehe.


Neh men vi hörs väll senare idag eller imorgon när jag är framme. Om jag kommer fram det vill säga :P





                       min biiil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0