20100508

Så har man blivit förkyld också. Har fan inte varit sjuk på hur länge som helst men nu alldeles lagom till praktiken så blir man det. Tack Pappa, Nina och Sanna som smittat mej! :( Sjukt irriterande. Jag har fan haft ett helt år på mej att vara sjuk, men neh icke då, den ska komma NUU! 

Bor nu hos pappa, har sovit första natten i Gäststugan blir andra nu. Första natten var skit, hoppas att andra blir hundra procent bättre.
Pappa den lyckans osten har åkt till Faster Lotta med Freddan. Jag och Sanna var inte bjudna :(


Det har fortfarande inte kommit några fler lamm, men snaaart kommer dom. Troligt att det blir inatt. Vi får se :D


Asså helt sjukt, AxA fick sin första fästing för säsongen igår, värsta tidigt! Hon brukar inte få särskilt mycket fästingar så jag fick en smärre chock när jag upptäckte den.
Inte nog med det så har jag fått 5 stora jävla myggbett på höger "underben"!!!! Hatar dessa jävla myggor!

Nu ska jag sova så man orkar gå upp och kolla på Everwood imorgon bitti ^^ En av världens bästa serier!!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0