Fårskallar!

Förkyld.
Har nu fått lite feber också. It just getting better!

Åh ville bara gå och lägga mej. Men då måste man ju som vanligt ta hundarna och fåren. 
Så jag och Sanna går där med hundarna och tänker fy fan vad skönt att bara få krypa ner i sängen och soova.
Så går vi in till fåren, Sanna går för att hämta vatten och jag ska börja fippla med höet. Så ser jag att en av fållorna är tom. jag bara "HALLÅ?" Gullan har då hoppat in hos Snälla och Fia(som föddes igår kväll btw) och lillchippen (Rudolf) hade kommit in hos Bönan. Så värsta kaoset. Jag och Sanna kämpa ett bra tag på att få i ordning allting.
Sen surra vi upp med extra snören och extra galler överallt. Så vi var ute totalt i typ 45 minuter.
Självklart ska sånt här hända när man är trött, förkyld eller jah när man helt enkelt inte har tid eller lust.

Nu ska jag sova.
Ska upp och ta hundarna imorgonbitti. Sen kommer pappa hem någon gång på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi till Uppsala. Ska reka av vart praktiken ligger någonstans.

See Ya.


Kommentarer
Postat av: Erica Ekblad

Hej!

Följ gärna min blogg som handlar om kampen för friheten och lyckan utan låsta dörrar.

Det skulle få mig starkare att fortsätta skriva!

Erica

2010-09-14 @ 15:16:34
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0